Deletedmom_7 Melekannesiiiii yıllardır alışkanlığım sahur etmem acıkmamda susamam da ama baş ağrım çok var beni kötü ediyo bugün pek olmadı baş ağrım🤲🏻
Superannis Aşırı zorlanıyorum iki gündür galiba böyle giderse sonunu getiremeyecegim her an bayılacak gibiyim
NurY Melekannesiiiii baş ağrısı oluyor ara ara bide susuzluk halsizlik ama çok güzel boşuna mı demişler 11 ayın Sultanı diye ♥️ ben her Ramazan çok duygulanirim manevi yönden çok güzel bir ay , Allah diğer seneye de kavustirmayi nasip etsin