SenaNil merhaba bizimde kısa uykularimiz vardi 5.ayda uyku eğitimi aldım ama düzene sadık kalamadim çünkü eğitim bittiği gun atak haftasına girdik yaklaşık 1 ay sürdü şuan 6 ay 19 günlük kızım gündüz uykuları uzadı diyebilirim size bazen 3 uyku bazen 2 uyku yapıyor. Yine kısa kısa uyuduğu zamanlar oluyor ama günlük 1 uykusu uzadı. Bende çok araştırdım şimdi destekli uyuduğu icin diyenler çok olacaktır nette öyle yazıyor çünkü uyku danışmanları da aynı şeyi söylüyor ama bence tam olarak öyle değil. Ben bu süreçte kızım 40 dk da uyaniyordu 35.dk gidip hafif dürttüm uyku döngüsünü atlatmak için, diyelim yine uyandı tekrar uyuttum nasıl uyuyorsa. 6 haftadır bir fiil bunu uyguladım şuan şükür biraz iyi gündüz uykularimiz. Ama bir arkadaşım da emzirerek uyuttu hep onunda 6 7 aydan sonra uzamış hiç bir çaba sarf etmeden. Yani benim yöntem mi işe yaradı yoksa 6 Aydan sonra mı kendiliginden uzadı bilemiyorum🤗