SelviCan canım bizim de öyle oldu hepsi temizdi. Sonra doktor bi hastalıktan şüphelendi, G6PD enzim eksikliği halk arasında bakla hastalığı. Genelde erkek bebeklerde çok olurmuş benim oğlum olduğu için bu testi yapalım eğer bu da temizse bekleyeceğiz kendi kendine düşmesini dediler. Testi yaptık temiz çıktı. Düşüyor yavaş yavaş. Ama baya yavaş düşüyor. Doktorunuz böyle bir hastalıktan bahsetmiş miydi size acaba ?