Ebrunun_egesi merhaba aynıyız 2550 gr doğdu 3 4 gün önce kontrole gitmiştik 4.900 gr olmuş , aptamil iğrenç bi mama , bütün mamaları denedim gaz için vs olan en son sma comfortta kaldım genelde hiç bi yerde olmuyor mama trendyoldan söylüyorum 2 3 kutu , kakasını doğduğu günden beri 3 4 günde bir yapıyor ve alttan gaz çokarırken çok zorlanıyor masajlarla vs çıkarttırıyorum poposunda çatlak olmuş ıkınmaktan artık krem kullanıyoruz 🥺 trendyoldan baya birinin övdüğü kendi bebeğine kullandığı probiyotiği aldım kullanıyorum 2 3 haftadır ama bi etki etmedi açıkcaı , ilk başta biogia kullanıyordum oda etki etmedi ve gazı aşırı derecede çok oğlumun masajlardan sonra bazen bi başlıyor nerdeyse yarım saat alttan gaz çıkartıyor ne gaz damlası denediysem bi ton para harcadım bi dünya aldım ama yok hiç bişey fayda etmiyor , sadece mama kullanıyor oğlum doktor normal 3 4 günde bir yapması kakanın kıvamı normal olduğu sürece dedi .. sizin bebeğiniz hergün kaka yapıyosa şanslısınız . Bu arada oğlum da 3 saatte 90 içiyor bazen daha fazlasını istiyor ama doktor 120 ml geçmek için erken daha dedi . Uzun oldu biraz kusura bakmayın :)