Deletedmom_109 biz eşim ve oğlumla uzun yürüyüşler yapıyoruz, bebek arabasını da yanımıza alıyoruz çünkü oğlum eve dönene kadar yorulmuş oluyor. 25 aylık biz bu yüzden kullanıyoruz bebek arabasını ama sizin böyle bir durumunuz yoksa gerekte yok bence. Mesela dün akşam 3 saat kadar yürüdük dönerken bebek arabasında döndü oğlum