Deletedmom_109 Merhaba dün travel sistem bebek arabasını sattık. Arabamız küçük olduğu için zar zor sığıyordu. Oğlum 25 aylık. Ebeveyn kontrolü bisikletimiz var onu yakın marketlere Vs giderken kullanıyoruz. Yeniden baston bebek arabası almak mantıklı mı sizce?
sarmaliklahana Deletedmom_109 Yaa suan kızım 6.5 aylık ilerde nasıl olur bilmiyorum da. Bana 2 yasındaki cocugun bebk arabasında gitmesi saçma gelıyor 🥴🤔 görüyorum bacaklar arabadan sarkmış cocuk arabaya sıgmıyor 3 - 4 yasında kullananlar bile var. Nolur yanlış anlamayın benı 9 yasında yegenım var biz onu hep yürütüyorduk yani hiç araba kullanmadık 🙄
Deletedmom_22 Deletedmom_109 kız büyümüş Ya zaten 😅ne yapacan alıp . Bundan sonra oturacağını sanmıyorum bebek arabasında . Bizimki 1,5 yaşından sonra bıraktı oturmayı boş boş duruyor arabası kullanmıyorum çünkü oturmuyor , yürümeyi sevdiği için
AnnaKurt Deletedmom_109 2 yaşında benimki de bebek arabasını 2 aydır falan bıraktık sadece pazara giderken kullanıyorum
Deletedmom_109 sarmaliklahana estağfurullah bizimki de seviyor yürümeyi ben kıyamıyorum bisikletiyle gidiyoruz.
Kereminannesiii sarmaliklahana 2,5 yaştan bildiriyorum her çocuk için öyle olmuyor maalesef ☺️ Elimizi asla tutmaz kendi yürümek ister. İstediği olmazsa elini tutarsak mesela kendini yerlere atıp ağlıyor. Mecbur bebek arabası şart oluyor ☺️
Dilaylaa sarmaliklahana benim kızım üç yaşında hala biniyor bebek arabasına :) çünkü seviyor binmek istiyor uzak mesafe yürüyüşleri yapıyoruz ormana mesela yoruluyor çünkü daha çok küçükler hele dediğiniz gibi iki yaş daha bebek aslında :) 9 yaşla aynı değil asla
Merve-miray sarmaliklahana Bana 2 yasındaki cocugun bebk arabasında gitmesi saçma gelıyor 🥴🤔 Yarım saat veya 1 saat yolu yürüyerek gitmesine içim razı olmuyor. Bebek arabası kolay oluyor valla 😅
Deletedmom_109 Deletedmom_22 aynen sıkılacağını düşünüyorum. Bir de bisikletini seviyor pedalı çevirmeye çalışıyor falan ondan dolayı seviyor yoksa boş boş durmaz 😁
Aselkooo Deletedmom_109 suan benim kizim 2,5 yaşında travel bana da buyuk ve zahmetli geldiği icin ikinci el bi baston bebek arabasi aldim baya bi uygun fiyata sende saglam bise bulursan ikimci el alabilirsin sifir bastonlar bile cok pahalı
Deletedmom_22 Deletedmom_109 yaza bende bisiklet almayı düşünüyorum canım . 4 tekerlekli olan var ya 😁çocuklar için
Deletedmom_109 AnnaKurt https://www.hepsiburada.com/rival-rv501-hiper-bike-ebeveyn-kontroll-3-tekerlekli-ocuk-bisikleti-p-HBCV00000FTZWB?magaza=Koca+Bebe&url_src=and-product-detail bizimkisi bu ne ya diyorum gerçekten tam yarı fiyatına almıştım aşırı fiyatı artmış
AnnaKurt Deletedmom_109 Bebeğimsu ss atsan olur mu? Ben hepsi buradanin hiçbir görselini göremiyorum ya 🥴
Color Deletedmom_109 Yok, gerek yok. Bisikleti kullanırsınız veya scooter edinirsiniz. Oyun çocuğu artık kocaman olmuş.
Deletedmom_109 Color teşekkür ederim scooteri var ama markete falan giderken yolda kullanmasına izin veremem korkarım 👀
Deletedmom_109 AnnaKurt https://resimyukle.io/d/dFfYepGpwIfVJvS9eLHiEmYCqcosztydBjVQdZZR7n8sw8vIu33rfq2rplVqPmFh rival hiper bike adı