Xlement ben hamile kaldığımda 45 kiloydum. Ciddili şaka değil sonra 58 ile doğum yaptım. Doğumla 48 e düştüm bebeğim 3 aylık ve şuan 58 kiloyum. Bebeğime tek bakıyorum. Gündüz eşim işten gelene kadar sürekli abur cubur yiyerek ki yemek yapıp yemeye zaman vermeyen kolik bir oğlum var sağolsun.Asla kafama takmıyorum. 45 kiloyken biraz ye bebek neyle beslenecek dediler yedim kilo aldım artık dur napıyorsun bu ne kilo dediler. Yani dediler de dediler. İnsanlar konuşur önemli olan senin ne istediğin ben göbeğimi seviyorum sezeryanla dünyaya geldi oğluşum göbeğime baktıkça annem sen burdaydın diyesim geliyor hep göbeğimle de bebeğimle de gurur duyuyorum konuşanlara da içimden insan çıktı diyip gülüp geçiyorum☺️