Xlement Kızlar zayıflamak ıstıyorum kayınvalıde kımle konuşsa gelın nasıl dese tosun gıbı dıyor vermem gereken bı on kılo var ne yapmalıyım😞
Selin1234 Xlement canım ben maden suyu kuru yapmıştım iki dogumunda kilom göbeğim kalmamıştı şimdi 3.ye doğurdum bir kaç ay sonra tekrardan başlıycam
Xlement Baakpnr- aynen oyle daha neler canım ama artık gulup geçiyorum. Ama ınsan kendı basına kaldı mı takıntı yapıyor. Alt karın cok sınırımı bozuyor😖
Xlement NilAsyaMom kendını benıle hep aynı kıloda goruyor. Kendı dogum yapacagında hamılelıgınde ıp gıbıymıs😁
NilAsyaMom Xlement yahu bunların hep ağzında aynı laf. En küçük kızını gösterip ben böyle zayıftım diyor 🤣 eee noldu şimdi varil gibisin. Allah Allah ya.
Xlement bhrmstf korse takıyorum ama alttan yapıstırınca ustten cıkıuor ustten yapınca alt karın cıkıyor nefes aldırmıyor
Yunus_emre Benimde gobek sorunum var cok rahatsiz oluyorum 7 ay oldu korse kullanmadim acaba simdi kullansam faydasini gorurmuyum
meryemoa Aynı dert bende de var doğumdan sonra fazla kilo kalmadı aslında ama karnım sanki tekrar hamileymisim gibi nasıl gitcek bilmiyrm