Bende sezeryan la doğum yaptım 20 gün önce sizin gibi yürümek istemiyordum karnımın acısından dolayı ayağa kalkdığımda karnım düşücek sanıyordum tutarak yürüyordum ama baktım yatarak iyileşilmiyor bebeğimede bakmak zorundayım kalktım yürüdün hep canım acısada yürüdüm 4.gün doktora gittiğimde korse verdi oda çok rahatlattı karnımı sıkıp toparladıkça daha iyi oldum 5.gün herşeyi mi kendim yapıyordum bebeklerin için kalkıp yürümen gerek