Gncaplt25gnca canım çok geçmiş olsun öncelikle, evet zor oluyor ilk yürüyüşler nefes alamıyor gibi geliyor ama ya bismillah de yavaş yavaş yürü inan yürüdükce kolaylaşacak. Bir de 5.gun kontrolüm olur büyük ihtimal doktoruna korse ve tayt kullanıp kullanmayacağıni sor onay verirse direk başla ,karnım boş sallaniyordu korse ve tayt ile sıkılaştı çok rahat hareket edebilmeye başlamıştım ben.en çok da sağa sola dönerek yatabildim🤭