Demura pusetını kesınlıkle gıturuyodum uyudugunda ona yatırıyodum gıttıgım yerlerde ona uygun yatıcak yer olmıcagı ıcın en guvenlı yer bana gore pusetıydı onun dısında gıttıgım yerden temız pike battanıye tarzı bısey ısteyıp yere serdırıyodum orda oynasın dıye benım oglum hep yuz ustu vakıt gecırırdı ek gıdaya basladıgımız donemde sandalye kemerı almıstın yanımda her gıttıgım yere goturup onunla oturtuyodum cok rahat edıyoduk