Elif1522 Yenidoğanın kaç haftalık olduğuna göre değişiyor. Biz ilk 2 hafta sanırım en fazla 60 veriyorduk ama sonra yetmemeye başladı. 90’lara bayağı erken çıktık. 4 haftalıkken 90 verdiğimiz oluyordu ama tek seferde vermiyorduk. 30-30-30 ya da 60-30 şeklinde veriyorduk. Biberonu bitirdikten sonra ağlamasının kesilmesine göre gidiyorduk. Bizimki çok iştahlı ama, metabolizması da çok hızlı. Babası Uzak Doğulu ona çekmiş 😂