Bebeğim doğduğu günden beri gaz sorunumuz vardı hergün gaz sancısıyla sabahlıyoduk 3 günde bir hastaneye gidiyoduk hangi gaz damlasını kullandıysam faydasını görmedim o kadar zor günler geçirdik bir ben bir allah bilir birinin tavsiyesiyle kimyon çayı verdim bbeğim hemn kendine geldi hergün 1 çay kaşığı kimyon çayı İnan ki zararı yok ilaç kullanmaktan daha iyi