Kareninannesi 2 ay 7 günlük oldu ve sancılar daha da arttı, ağlama da aynı şekilde. Hatta ikilemdeydim artık kolik olduğuna emin oldum malesef ki 😂 Birde nurse harveys kullanıyorum, zinco ve sab simplex de denedim ama iyi gelmedi. Akşam olunca masaj, bisiklet çevirme ve kucağımda ziplatmaktan başka bişey yapamıyorum 😅 Akşam olsun istemiyorum artık 🥺