Cik Tnsunal çok zor oluyo canım gerçekten allah kolaylık versin istersen kaukçuk uçlular çıkmış yumuşak onlarındene bnm nuk ta iyiydi ama mama çok sulu
Bugleminannesii Cik tommeee tippee antikolik tek delikli 0 numara biberon ucu al içinde ısıyı ölçen bi çubuk var mamanın sıcaklığını olcuyo
Cik _mmom evet canım biliyorum ama bana yavaş akan bir biberon lazım hava yutmayı engellemeside ekstra tabi
busrakigili0 Cik inşallah bebeğiniz rahatça içer. Ben sonrasında lansinohu bile denedim onu bile istemedi oğlum. Sadece chiccodan içiyor.
busrakigili0 Cik sadece 1-2 kere aktığını gördüm o da herhalde mamayı hızlı çalkaladığımdan oldu genelde mama sıcaklığına bakarken bile ucunu sıkmam gerekiyor. Bebeğim 3 aylık aventin 2m olan iki delikli biberonunu tutmadı hala chicconun bu tek delikli biberonundan içmek istiyor.
Cik busrakigili0 inşallah canım ya buda ters çevirince damlıyor bide üç deliği ver nukun çok akıyo bebeğim memeye gelince kızmaya başladı üzülüyorum zaten sütümde az ona kızıyo mamayı içerkende boğulcak diye korkuyorum
busrakigili0 Cik üç delik çokmuş hızlı akışlı oluyor galiba o. Tek delik zaten yavaş akış olarak geçiyor. Biberonu kullandıktan sonra yorumunuzu bekliyorum, inşallah bebeğiniz güzelce içer mamasını 🙏🏻☺️
LadyGugu Philips Avent ve Lansinoh Yavaş Akış kullandık biz hep normal mama ve anne sütü verdik hep ama gaz sorunu genelde minimumdu bizim çocukta. Özellikle Lansinoh yavaş akışla gerçekten çekmeden geliyor mama.