mermik MeteNaz ben satmiyorum 🙂 depoda duracak. Ablama falan lazım olursa diye. Ama hanımefendinin sattığı ürün gercekten cok guzel. Bütçenize uyarsa degerlendirin
MeteNaz prensannesiii14 maalesef ayak koyma yeri yok ve şuan pedal çevirmeyi bilmiyor ayağını pedalların üzerinde de tutamaz.
Anneyim_35 mermik evet çok kullanışlı gerçekten benim bebek arabasını kullanıyorum şu anda bisikletle ikisi arabaya sığmıyor satılırsa satmayı düşünüyorum satılmazsa da zaten bebek arabasıyla işim bitince kullanırım
Anneyim_35 MeteNaz evet bire bir aynı toplasam 10 kere kullanmadım bebek arabası kullanıyorum küçük bebeğim var bisikletle beraber sığmıyor arabaya bu sebep den çok kullanamadım 450 ye satıyorum