Oldugugibibiri biz sevdirmeye uğraşmadık, doğdu hastaneden oto koltuğunda çıktık. Hiç koltuksuz yolculuk yapmıyoruz. Yani bir zorunluluk, ağlasa da oturuyor. Sakinleştirmeye çalışıyorum, şarkılar söylüyorum. Ama durmazsa da koltukla yolculuk yapıyoruz. Bazen durdurup arabayı çıkarıp gezdirip yeniden biniyoruz