Oldugugibibiri merhabalar, ben de daha küçükken oyuncak,emzik, müzik v.s avuttum. Biraz daha anlayınca binerken sorun yaratmaya başlamıştı ve bu kemer baglanmadan araba çalışmıyor dedim müzik de açılmıyor işte gidemeyiz falan. Bir iki anlamadı. Ama kemeri taktiğim an eşim arabayu çalıştırdi her seferinde. Takmadığı zaman da bekledik asla çalıştırmadik arabayı. Yarım saatten fazla beklemisligimiz vardır. Şimdi oturunca ann ann diyor (araba sesiymiş) kemeri taktiğim an. Sonra da nay nay ( müzik 😂) alıştı şartlandı artık 🙏💜