Tugce88me benim oğlum 5 aylık kim çağırsa gidiyor herkese gülüyor hatta biriyle göz göze geldiğinde o kişi tepki vermezse ağlıyor.
ben yokken de mutlu varkende. Çünkü emin biliyor biz nereye gidersek gidelim geri mutlaka geleceğiz bunun güvenini defalarca verdik ona ben kuaföre gireceğimde kucağımdan bırakıp by by derim gülücükler saçar bana. bu güven bağını kurmuşsunuz ki ağlamıyorlar.