Mevr1241 Çok çok zor ilk sene ikinci sene pes etmem diyorsanız imkansız değil öncelikle dersaneye gidebilirsiniz yada imkan varsa özel üniversite öneririm fiyatlar çok düştü giriş puanları da öyle varsa altının falan gir oku
Asenakaya zeynepolurmu maşallah size güzel anne inşallah daha güzel yerlere gelirsiniz. Çok sevindim darısı bana
Rainnnn Asenakaya valla benim annem ilkokul mezunuydu bi gün bi iş başvurusunda kadının biri anneme bu diplomayla mı geldin demiş annem 48 yaşında ve liseyi bitirdi şimdi ünive başlicak 🙏🏼 Açıktan hukuk varmı bilmiyorum ama en azından üniv oku kesinlikle🙏🏼 Ben iki üniv okudum sana cesaret olsun ❤️ Kimseye muhtaç olmam artık 🌸