Asenakaya hem eğitim işinden epey anlayan hem de bir avukat olarak size buradakilerden çok daha farklı belki biraz sizi üzecek ama daha gerçekçi bir cevap yazayım. Lise mezunu olup sınava okula uzun yıllar ara verdikten sonra bahsettiğiniz bölümleri tıp hukuk diş hekimliği vs kazanabilmeniz için geçmiş bilgilerinizin sağlam olması lazım. Alelade bir liseden ortalama bir öğrenci olarak mezun olmuşsanız şuanki sınav sisteminde özellikle 2022 sınavını kazanabilmeniz pek mümkün gözükmüyor. Evet bir çok arkadaşın da dediği gibi kadınların istedikleri herşeyi yapabilmeye güçleri var ama burada isteklerinin de makul olması çok daha önemli. İlle de kafaya koyduysanız okumayı ve özellikle hukuk okumayı hiç vakit kaybetmeden sınava hazırlanmaya başlamalı bunun için öncelikle kitap okuma alışkanlığı edinerek kelime dağarcığınızı artırmalı ve matematik için alt yapınızı inşa etmeye başlamalısınız. Bu seneki sınava da imkanınız varsa girmeli nerede olduğunuzu çok iyi analiz etmeli ve bir sonraki sene için sınavdan hemen sonra disiplinli
bir şekilde plan yapıp onu uygulamalısınız. Belki bir 6-7 sene evvel böyle bir talebiniz olsaydı herşey daha kolaydı ancak özellikle son 2-3 yılda gelişen sınav sistemine bakıldığında çok daha farklı bir sistem olduğu açıkca görülecektir. Soruların soruluş şekli sorgulanan bilginin kaynağı vs gibi. bir de şunu söylemeliyim hayallerinize kavuşmaktan asla vazgeçmeyin. Zira bence aslolan hayale kavuşmak da değil o hayali kurabilmek onun uğrunda mücade edebilmektir. Siz kurduğunuz hayalinizinden ve mücadelinizden emin olursanız sonucun olumlu ya da olumsuz olması pek birşey fark etmeyecektir, siz zaten bir birey olarak o süreçte çok değişmiş ve ilk başladığınız yerden çok fazla ileriye yol almış olacaksınız🌸