papyon ya aynen bak aynen böyle birçok kişi yazmış yemesin acıkınca ister diye ama istemiyor işte yinede bugün denedim kahvaltı yapmadı istemesidir 3 saattir istemezde başta çok uslu bir bebekti ya 6,7 aydan sonra biraz başladı ama şuan en üst noktada huysuzluğu gerçekten emzirmekten kucakta taşımaktan bel fıtığı oldum yok dışarı çıkarsam da düzelmiyor gelsemde hep aynı