Madam yemesin bosverin açlıktan ölecek değil,bağırsın bosverin oturup bizimle hasbihal edecek değil.Şöyle düşünün sizin bagirmalariniz onun gece korkmalarina ve uyanmalarina sebep olacak ve bazı şeyleri sonradan düzeltmek çok daha zor.Robot değil insanız tabiki duygularımız ve ofkelerimiz var ancak onlar bizim yansımamız,nasıl davranirsak öyle geri dönüş alacağız.Atakları,diş sıkıntıları bitmiyor onlar da derdim şu diyemiyor.Tek bakmak çok zor biliyorum derin nefes alın,gülümsemeye çalışın