Findikaltinim 1 2 çay kaşığı ölçüsünde de alsa iyi canım benim kızımda öyleydi başlarda beni çok zorladı ama zamanla illaki sevdiği birşeyler çıkıyor hâlâ öyle iştahlı bir bebek değil ama o ilk zamanlara göre çok şükür iyi yani sen tadım yaptırıp alerji yönünü öğrenmeye çalış zamanla yer inşallah kendi evine gidene kadar bulunduğun yerde ayına uygun verilecek ne varsa 3 gün 3 gün ver sonuçta orası da bir ev illa bir muz elma havuç kabak birşeyler vardır yani milletin yemek saatine bakma sen isteyen istediği saatte kalksın yesin içsin sen bebek uyanıkken öğle ya da ikindi vakti yapıp yedirmeye bak bu arada doktor annenin bloğu hesabı var Instagram onu inceleyebilirsiniz bebek doktoru kendisi kızıda ek gıda döneminde hafta hafta tadımlarını listesini atıyor ayına uygun neler verilir postu var benim için o kadın klavuz 2 aydır onunla ilerliyorum