Merhaba anneler 7 ay 9 günlük bir bebeğim var. Ek gıdaya 6 aylıkken başladım; ilk zamanlar yoğurt, yumurta sarısı, patates denedim. Evim şehir merkezine çok uzak, eşim geç saatlere kadar çalışıyor. Bu sebeple bebeğim doğduğundan beri bir annemde bir kayınvalidemde ordan oraya taşınıp duruyorum. O yüzden başladığım ek gıda serüvenine bir türlü devam edemedim. Bir gün deneyip ertesi gün veremedim hep yarım kaldı yavrumun gıda başlangıcı. Gittiğim yerin saatlerine uymak zorunda kaldım erken yapmam gereken tadımları yaptıramadım. Şuan taşınma sürecindeyim, şehir merkezinden bir ev tuttuk inşallah ilerleyen dönemlerim daha özgür olacak inşallah. Ama ben inanılmaz vicdan azabı çekiyorum, kötü bir anne olduğunu düşünüyorum artık. Çok mu geç kaldım sizce bir de bebeğim neyi versem diliyle itiyor o da biraz zorlayacak gibi beni. Benim gibi bir durumda olanınız var mı ya da bu durum ilerde sorun olur mu yardımcı olun lütfen 🥺