Aysenur348f tostosata ebe bana öyle söyledi ben kendi kendine geçer sanıyordum. Temizleme yolunu da kaşıntı yapabileceğini de ondan duymuştum
Hillora tostosata zeytin yağı asitli bir yağ doktorlar bebeklere önermiyor cildini yakabilir eğer doğal yağ kullanmak istiyosanız konak için hindistan cevizi yağını öneriyorum
tostosata Sevimliayicik 4 gün oldu yapmıyordum yine sivilcelenmişti ara vermiştim azıcık kalmıştı onu da yapayım da bitsin dedim. Sarı sarı kuru bişi oluyo o kaşındırıyor sanırım
Sevimliayicik tostosata Aynen normal yani merak etmeyin zamanla azalıyor ihmal etmeyin yapın bebeğide rahatsız eder konak kaşınır
NevannAnnesi tostosata canım cildiyeciğe gitmen lazım onun bakması lazım bebeğim konak oldu doktor şampuan krem verdi sürdük geçti
Bebegimm1 tostosata yagi cok mu beklettiniz sanki yag sacta fazla kalmis da olmus gibi sampuanla yikayin duruladiktan sonrada konak taragiyla geri geri tarayin yagi cok bekletmeyin kafasinda
Alpylmz2022 tostosata kafası çok terliyo olabilir mi şapka talıyosanız içinde ısılık de olmuş olabilir dr gidin en güzel cvbı o verir
attbianne tostosata zeytinyağı alerjisi bu doktorlar onermiyolar kafaya zeytinyağı sürmeyi milyonda birde olsa olabiliyor bu durum tahriş olmuş kıl kökleri kızarmış doktora götürün kendiliğinden geçmesini bekleyin
tostosata attbianne yaaaa ilk kez duydum bunu. Fotoda zeytinyağı sürmüştü. Ayyyy keşke sürmeseydim uyudu da duş da aldıramadım
huzunkovankusu tostosata Biraz tahriş olmuş, fazla mı zorladınız çıkarmak için? Konakları geldiği kadar temizleyin bi de çok sık yapmayın bunu. Bi süre yapmayın hatta alerjik mi bebeğiniz kaç aylık? Ne kadar zamandır var Konak?
tostosata huzunkovankusu yok alerjik değil 3 ay 13 günlük 2 aydan beri var kalın tabaka olmuşlardı artık. Ay zorladım mı bilmiyorum ama kendiliğinden yağ sürünce geldiler tarağa
huzunkovankusu tostosata alerjik bebeklerde Konak çok inatçı olabiliyor ondan dedim ama şu an olması normal zaten siz ara vererek yapın