Gizemlim tabiii canım karda cıkardım onu. Havasıda başka 🤭 yere şeffaf poşet serdim üzerine yatırıp fotoğraf cektim hatta 😇🥳
Cok sakınmakda iyi değil ev ne kadar havalamıyor ki sonucta ve suan havalar iyi yani sıcak ben 2 gündür kızımı dısarı cıkarıyorum dün 5 saat bugün 1 saat dısardaydı mesela. Hem tmeiz hava oluyor hem canı sıkılmıyor. Bence size yavas yavas dısarı alıştırın. Dediğim gibi ayagı kafası ve Kulagı üşütmesin yeter 🤭😇