2 aylik bebegim var bugun hava guzel diye sahile goturduk ilk defa disari cikardik hastane haricinde. Ama ruzgar varmıs o yuzden hemen geri dondik 5 dk falan gezmisizdir en fazla. Kafasinda sapka falan vardi ustundede muslin örtuluydü simdi icim icimi yiyor ya ruzgar girdiyse hasta olursa diye😶 napmam lazim hasta olmamasi icin ben mi cok abarttim acaba bilmiyorum ya en ufak seyde hasta olur mu ki ☹