Ben gittim geçen ay 4 aylıktı bebeğim geçen ay ve çok güzel geçti hep arabasındaydıı zaten sürekli gezdiğimiz için ve denizde girdi oda yorulduğu İçin akşam hep erkenden uyudu sabaha kadar oda eğlendi bizde güzeldi bence gidin inşallah sizinde iyi geçer. Ama çok dikkat edin bebeğin tüm eşyalaeı lazım şeyler eksiksiz olsun