Naz33 elmaliturta Eylül diye de düşündük ama çok mu geç olur hava serinler mi dedik bayram sonuna karar verdik
elmaliturta Naz33 eylülün 5ine gitcez kuzenim hep o tarihlerde gidiyor ve gayet iyi olduğunu güneşin de çok yakmadığını kızının da rahat ettiğini söyledi benim okulum eşimin işi derken anca o zamana ayarliyabildik sanmıyorum soğuk olacağını kızım da sıcağı çok sevmiyor zaten inşallah güzel geçer
Naz33 miraysmom_ ayyy inşallah iyi geçer sizin de bizim de 😊 bakalım bir maceraya atılacağız nasıl olcak
Naz33 BusraElifOzhan çok büyük cesaret 😀😀 nasıl durdumu bari gerçi o zamanlar hep uyuyor bebekler daha rahat olur büyüdükçe zor oluyor
Aslihan90 Naz33 biz de ağustosun son haftası gidiyoruz tam 7 aylık olacak uçakla gidip döncez daha önce istanbul Ankara arası gittik geldik aracımızla sıkıntı olmadı şükür inşallah tatilde de sıkıntı olmaz gözü karartmak en iyisi alışıcak :)
Naz33 Lilan işte sorun büyüdükçe hareketlendikçe durmaması zaten. O aylarda iyiydi şimdi hiç durmuyor yerinde hep bişeyler keşfetmek istiyor istediği olmayınca ağlıyor
Farahzeynep Ben kurban bayramında gideceğim, bebeğim 3,5 aylık. O zamana 4 aylık olacak, arabayı çok seviyor, yolda sorun yaşamayız diye düşünüyorum. Sizinki baya büyük bence sorun olmaz 😅
Naz33 Farahzeynep inşallah ya daha hiçbiryere gidemedim korkudan. Artık bunaldım evde gidcez bakalım tatile
Naz33 Cisel maşallah sizde bayağı cesaretlisiniz 40 çıkar çıkmaz gideceksiniz 😀😀 inşallah herşey yolunda gider
Kuzey Naz33 uyku düzeni pek bozulmadı havuz deniz yeterince yorduğu için sabaha kadar uyudu 9 da kalktı hatta yemeğide otelde ona göre çok yemek vardı pek sorun yaşamadık herşeyi verdik eline
Kuzey Naz33 uyku düzeni pek bozulmadı havuz deniz yeterince yorduğu için sabaha kadar uyudu 9 da kalktı hatta yemeğide otelde ona göre çok yemek vardı pek sorun yaşamadık herşeyi verdik eline
Naz33 elmaliturta bakalım belki bizde eylüle kaydırabiliriz hem güneş çok yakmaz hem biraz sakin olur. Ben zaten çok kalabalık gürültülü yerleri tercih etmiyorum sakin bir tatil köyü istiyorum
elmaliturta Naz33 Bende çok kalabalık sevmiyorum biz balayında gitmiştik bu otel aile oteli ses gürültü de pek olmuyor açıkçası animasyon bar olan bi yer tercih etmedik çünkü hiç sevmiyorum öyle şeyleri 😊