Ayaz22 Uraskpln gündüzleri sorunum yok çok şükür ama bazende oluyor emerken uyumuyor sallıyorum ayağımda ben istiyorum ki yatsın beşiğine uyusun kendi kendine emerek ve destekli uyuduğu için gece çok sıkıyla uyanıyor malesefki😣😢😖