Prettymom _hamisanne kayseride oturuyorum ben de yalnızım burda valla yakın olsaydım gelir destek olurdum😊
_hamisanne Mommyishome 6 da gündüz uykusu başlıyor 10 a kadar 10 da uyutuyorum zor zor 15 dakika sadece uyuyor tekrar uyanıp 1 e kadar uyumuyor orda da 15 dakika bu kadar gece yine aynı
Baakpnr- Prettymom ay cok üzüldüm 🥺 yanınızdayken nasıl yardımcı olmaz 🥺 yorumların destegın gözlerimi doldurdu 🥺 inşallah geçecek canım inşallah 🧡🤲🏻
Prettymom Baakpnr- desteği de bir kenara koydum bu şekilde arayip sormasi daha cok zoruma gitti ama tek başıma halledeceğim inşallah o gücü görüyorum kendimde 💪🏻
Duygu-66-Tumer Almanyada doktorlar 1. Aydan sonra bebeğe çay vermemizi söylerler. Benim 2 kızımada devamlı çay verdim, çayı direk içmedi sevmedi tadını, mamasını çayla hazırladım. Şimdi 5 aylık kızım var kolik bir bebek, 1.aydan beri çay veririm.
Duygu-66-Tumer _hamisanne evet rahatlatıyor. İilk önce Almanlar 1.ayda Rezene verirler. Sonra 2. Ayda papatyave Kimyon çayına geçerler. Sonra 3.ayda da üçlü karışım vardır, Kimyon-anason- rezene ondan veriyorlar.
Duygu-66-Tumer _hamisanne benim kızım çayı direkt çay olarak sevmiyordu. Doktor misal 120cc mama yaparken , 100cc rezene çayı - 20 normal su olacak şekilde biberona karıştırıp sonra mama koyup öyle veriyorum. Diğer kızlarımdada öyle yapardım.
Barlas1 _hamisanne rezene bir çay kaşığı verebilirsin , gaz damlası gibi düşün ,hem rahatlatır hemde gazını alır . Yani ben denedigim için dedim . Papatya falan bilgim yok .
Ozlem2904 _hamisanne bebeğim 3aylik kendim kimyon çayı içiyorum asiri rahatlatıyor bebeğimi sütte yapıyor
_hamisanne Mommyishome canım akşam 9 da uyuyor 10 da uyanıyor sonra 11 de her saat başı uyanıyor sabah 6 güne başlıyor 11ek kadar uyumuyor 11 de uyuyup 11.20 de uyanıyor tekrar tekrar aynı döngü