Denizelif arkadaşın paylaştığı videoyu izledim doktor hanım çok güzel anlatmış tamda olması gerektiği gibi bende bi psikoloji kitabında okumuştum bebekler kendinilerini hazır hissettiğinde ne yapmak isterse yaparmış yemek olsun oturma olsun emekleme olsun bende 3 aydan beri oturtuyorum kısa kısa sürelerde bizimkide kendi oturmak istedi sürekli öne atıyodu kendini ama annemle kayınvalideme oxford dan proförde gelse laf anlatamazlar 5 aylık olduk hala oturtma diyolar 🙄 oyüzden sen kimseyi dinleme canım bebeğin zaten seni yönlendiricektir rahatsız olsa oturmak istemez zaten