Merhaba arkadaşlar benim 3 ay 15 günlük bebegim var ve oturmak istiyor büyüklerim her yeri süt otutturma diyor. Bide yürüme hevesi çok fazla oturma durumda elini tutunca direk ayakları üzerinde durmak için zorluyor. Yapmasam durduramıyorum yatmak istemiyor çünkü bana akıl verin zararı ne olur yada oyalamak icin neler denemeliyim( çıngırak falan bi sure oyaliyor )