Ozooo Aryabebekim bende alışıyorum gibi motivem iyi şuanda çünkü birdahaki diyetisyene gidemem ikinci defa gidiyorum bu son hakkım yaza da kalmadı üstelik şeker felan çıktı
Aryabebekim Ozooo Aman dikkat et canım seker çıktıysa. En basta saglik icin zayıflamak lazim. Insallah istediğimiz kilolara ulaşırız yaaa🤲