Leylaa_ Lovelandik-55 Kızımda 10 aylık . Bu gün tutuyorum ama diğer günler tutmayacağım beni çok zorladı . Kızım sürekli emmek istiyor bi şey yemeyince süt azalıyor gelmiyor diye sinirleniyor . Enerjim bitti artık başım dönüyor tansiyonum düşmeye başladı .
Berkay06 Lovelandik-55 oğlum 6 aylık oruç tutuyorum çok şükür diş çıkardığı için pek bişey de yemiyor sütüm yettiği kadar artık
Elvinince Lovelandik-55 benim de 5 aylık kızım var emziriyorum bugün orucumu tuttum çok şükür rahat geçiriyoruz 🙏
Derya-Anne Lovelandik-55 oğlum 8 aylık çok sık emiyo sütümde iyice azaldığı için cesaret edemedim doğrusu eşimde tutma zorlanirsin 2 çocukla diyo
Erguvn Anything işte küçük diye riske almak istemiyorum tutamayacagım sanırım. Susuz sütün olması çok zor
Ertugrulunannesiiii Lovelandik-55 4 aylık bebeğim ben tutmuyorum sütüm kesilirse başka yiyebileceğin bir şey kalmıyor çünkü bebeğimin ben öyle düşündüm.. Mama vermemek içn o kadar savaştım ki