AnnaKurt kaşlarımı hiç sorun etmedim. Çıkarsa çıksın. Elimde cımbızla gezmem. Bıyıklarımı da tamamen çıkınca alırım. Ben de insanım. Sürekli ay şuramda tüyüm var ay almam lazım diyemem. Tabi ki bedensel temizliğime önem veriyorum. Ayda 2 kez kuaföre giderdim şimdi 1 e düştü. Allahın izniyle lazere başlayacağım.