Deletedmom_109
Kadınlar normalleşsin isterdim.
Örneğin ;
Kadın şoför değil şoför, kadın mühendis değil mühendis, kadın doktor değil doktor, kadın polis değil polis gibi gibi..
Kadınların yaptığı her şeyin başında kadınlar belirtilmesin, insan olduğumuz normalleşsin. Toplumda her alanda var olabileceğimiz, olacağımız ve olduğumuz normalleşsin.