Yclcnbz Aynıyız. 8. Ay bitti sürekli bir mızıklama. Uykudan ağlayarak uyanma. Uyku reddi var ek gıda az alıyor. Dişten diye de düşünüyorum. Çok zor gerçekten:(
tgba-22 Oznur_0708 benmki duruyor annemle baktıgımız için ona da alışık babayı da cok seviyor tabi beni daha cok istiyor 😀
Oznur_0708 tgba-22 aslında annemede alışkın babasında da duruyor ama bu ara fazla istemeye başladı beni
Smshgg Krm91 ah ah bizi anlattınız yemin ederim zaten uyaniyordu bide ağlayarak uyanıyor artık napicaz bilmiyorum 🥺
Smshgg Oznur_0708 of aynen öyle ya sürekli huysuz sınırlı miymiu da miymiu sinir basıyor beni darladikca artık ya babasında bile durmuyor bunaldım iyice . Fazlaca Gelişimde gösteriyor bu arada ama bu huysuzluk kısmı beni mahvetti
Oznur_0708 Smshgg evet kimsede durmuyor annem var evde durmuyor yere koyuyorum oyuncak istemiyor eller havada ıııı mıy mıy beni istiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️