Oglumunannesiyim__ Banu- telefonuma alarm kurmuştum saati saatine alıyordum ama hapı kullanmaya başlayalı 18 gün olmuştu sanırım gebelik öncesinde oluşmuş
Mrvln25 Oglumunannesiyim__ Baya yüksek çıkmış sonucunuz sanırım haptan önce hamile kaldınız. Adet görmüş muydunuz hapa başlarken
snyck Oglumunannesiyim__ yani c kısmı koyu t kısmı silik yada koyu olmaz mi test mi yanlış acaba bilemedim hayırlısı olsun
1anneem Oglumunannesiyim__bebegım 4 aylıkken hamışe kalmıştım aynı sekil kazayla suan ıyıkı diyorum oglum 2 yasında kızımda 1 yasında 🥰 Rabbım sabrını veriyor eger hamilelik varsa hıc uzulmeyın ikisini de emzırdım ben o yonden de sıkıntı olmuyor
Oglumunannesiyim__ Mrvln25 zaten prezervatif le korunuyorduk sağlık ocağında ki ebe de bu hapı kullan dedi bende test yapmıştım o zaman negatif çıkmıştı negatif olunca hapa başladım nasıl olur hala anlayamıyorum malesef
Mrvln25 Oglumunannesiyim__ Valla bazı şeylerden sonra insan hicbisey diyemiyor. Nasibinde varmış demek ki. Baya sağlam korunmuşsunuz anlattığınıza göre 🤷sağlıkla gelsin Allah yardımcınız olsun.🌺