Bety Oglumunannesiyim__ insan ilk başta üzülüyor ama sonra kabulleniyor birde ben 1 ay önce kan verdim test yaptım negatifti sonra ki ay 8 haftalık hamileydim 🙊 Allah nasip ettikten sonra istediğin kadar korun😶🌫️
Gryffindor Bir keresinde kopkoyu iki çizgi çıkmıştı ve hemen gidip kan vermiştim. İki saat sonra koca bir sıfırı gördüm. Yani test hatalıymış. İyi korunuyormuşsunuz bilemedim en iyisi kan verin.
Minikom72 Oglumunannesiyim__ yaa benimde 6 gün geçti adetimin üzerinden doğum yaptığımdan beri hep düzensizdi ama bende bu aydan çok korkuyorum bizim prezervatif patlak çıkmıştı test yaptim 2 gün önce negatifti inşallah ta öyledir benim bebeğimde daha 10 aylık 😒
Oglumunannesiyim__ Minikom72 daha çocuğuma doyamadım bile emziriyorum da hala inşallah sizin bari yoktur 😔çok kötüyüm yanlış cümle kurduysam kusuruma bakmayın
Minikom72 Oglumunannesiyim__ Yok cnm tam yerinde cümle kurdunuz rabbimin gücüne gitmesin büyük konuşmak ta istemiyorum ama suanlik ikinci çocuk istemiyorum 😒
1anneem Oglumunannesiyim__bebegım 4 aylıkken hamışe kalmıştım aynı sekil kazayla suan ıyıkı diyorum oglum 2 yasında kızımda 1 yasında 🥰 Rabbım sabrını veriyor eger hamilelik varsa hıc uzulmeyın ikisini de emzırdım ben o yonden de sıkıntı olmuyor
Oglumunannesiyim__ Minikom72 sabahtan beri oğluma bakıp bakıp ağlıyorum ne yapacam nasıl altından kalkıcam 😔
Minikom72 Oglumunannesiyim__ üzülme cnm herşey de vardır Bir hayır Rabb’im demekki böylesini hayırlı kılmış sana buda geçer biraz büyüdükleri Zaman da iyiki olmuş dersin
Sinem_ayaz Oglumunannesiyim__ oğlum tam 2 yaşındayken hamile olduğumu ogrendim henüz bebek dusunmuyorduk ağlamaktan içim çıktı çok üzüldüm kızım 7 aylık su an hala bazen ogluma üzülüyorum aynı zamanda kızıma da ikisine de yeterli zamanı harcayamiyorum çünkü sizi çok iyi anlıyorum hayırlısı olsun hakkinizda
Banu- Oglumunannesiyim__ ağlamayın 2 tane korunma yöntemi uygulamışsınız yine de size can yoldaşı olmaya geliyor gibi. Merak ettiğim doğum kontrol hapı neredeyse yüzde yüz koruma sağlarken, üstelik prezervatif kullanılırken nasıl oldu? Hapı saatine uygun alıyor muydunuz?
Oglumunannesiyim__ Banu- telefonuma alarm kurmuştum saati saatine alıyordum ama hapı kullanmaya başlayalı 18 gün olmuştu sanırım gebelik öncesinde oluşmuş
Oglumunannesiyim__ Mavisanasi leverette diye bir hap koruyuculuğu düşükmüş demekki saatlerini hiç aksatmamıştım
Asilahmet Oglumunannesiyim__ benim oğlum da 10 aylıktı hamile kaldığımda doktorum hamileliğim 20 haftalık oluncaya kadar emzirmemde bir sorun olmayacağını söylemişti bende çok üzülmüştüm aynı düşünceleri yaşıyordum seninle şuan oğlum 18 aylık bende önümüzdeki ay doğum yapıyorum hayırlısıyla üzülme Allah yardım eder bir şekilde büyüyecekler yapıcak bişey yok 😊
Ozlemeslem Oglumunannesiyim__ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🥰 bazı şeyler nasip her nasip vaktine esirdir🙏🏼