baby-mom maşallah, dilerim öyledir. Bu zamana kadar en hassas davrandığım şey oğlumun beslenmesi oldu. İçine katkı maddesi giren hiçbir şeyi vermedim, belki 2-3 kez nadiren vermek zorunda kalmışımdır. Ben inanıyorumki bir bebek yaşamının ilk 2 yılında güzel beslenir ve anne sütü alırsa vücut kuvvetli bir bağışıklık oluşturur, insan bedeni akıllıdır.