Gönderi başlığının tuhaflığının farkındayım. Evet doğru okudunuz sevgili anneler. Bebeğim bir ay sonra tam bir yaşını dolduracak. Bu zamana kadar sadece bir sefer kulak enfeksiyonu yaşadık, o da sonradan öğrendikki diş çıkarma döneminden ötürü yaşadığımız bir rahatsızlıkmış. Bunun haricinde hiç hastalanmadı.
ee peki sorun ne dediğinizi duyar gibiyim, dün eşimle bu konuyu enine boyuna tartıştık. Gerek onun iş yerinde, çevresindeki bebekler ve gerekse benim çevremdeki bebekler sık sık hastalanıyorlar. Acaba bizim çocuğumuzun hastalanmaması iyi bir şey mi yoksa kötü bir şey mi. Bağışıklık kazanması için ufak tefek hastalıklar olması mı gerekiyor? Çocuğumu ütopik bir dünyada büyütme çabasında değilim. Hatta vücudu küçük mikroplara alışsın diye gün içindeki dokunduğu, zaman geçirdiği yerlere pek müdahale etmem. Tamamen steril bir ortam oluşturmam, yere bir şey düşerse çok pis olmadığı müddetçe onu yerden alıp ağzına götürmesine müdahale etmem… Farklı bir post oldu ama bu konuda fikirlerinizi merak ediyorum, bu arada elbette istediğim şey bebeğimin hastalanması değil. Allah büyük-küçük hastalıkla mücadele eden tüm bebeklere şifa versin. Hayırlı Ramazanlar.🤲🏻💐