Serra_Annesi Hafsaninannesi_ Maşallah 🧿 öyle yapıyorum zaten ama insanın yine de sinirlerini bozuyorlar saçma sapan düşüncelerle
Serra_Annesi Elfelf475 Aynen öyle 😅 orasını kimse düşünmüyor yani kilo çok dert değil yavaş yavaş alırlar inşallah sağlıklı olsunlar 🥰🙏🏻
Serra_Annesi Elfelf475 Evet öyle her annenin etrafında maalesef bu tarz insanlar var yapacağımız tek şey duymamak 😊
Serra_Annesi Busra3496 Çok haklısınız her anne kendi bebeğinin huyunu, aç mı tok mu kendi anlar yan. Kimse de bile isteye çocuğunu aç bırakmaz
ferlazen Asilmomm peki kafa çevresi kaç ile doğdu şuan kaç canım. Birde boy kaç ile doğdu şuan kaç. Benim bebişle senin aynı tarihte mi doğdu acaba. 20 kasım bizimkisi. 3.055 ile doğdu şuan 6.350 kg. 49 cm boy ile doğdu şuan 63 cm. 33 cm baş çevresi ile doğdu 39 cm şuan. Tam 137 günlük .
Asilmomm ferlazen canım 4 aralık doğumluyuz 👼🏻şuanki 6500 kg 59 cm boy 42 cm baş cevresi her bebek aynı olmuyor oyuzden karşılaştırma yapmak doğru değil hemşireler iyi diyorsa sorun yoktur bizim herşey normal çok şükür🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Oyüzden sizinde iyiyse cok takılma 🌸😚😚
Serra_Annesi Asilmomm Maşallah 💞 biz daha 14 günlüğüz yarın kontrolümüz var kilomuz belli olacak bakalım en son gittiğimizde doktorumuz çok iyi olduğunu söylemişti 🧿💞takılmıyorum artık insanların ne dediğine 😘
Asilmomm Serra_Annesi maşallah maşallah bebişlerimize🧿🤲🏻 Canım benim olması gereken kiloda ve sağlıklı olsunlar önemli olan o 😚😚 Aynen kimsenin söylediğine takılma unutma biz anneler bebeklerimizi herkes den daha iyi tanırız🙏🏻🌸
Taze1mom Serra_Annesi ben de bir sarılık döneminde mama verdim onun dışında vermedim, anne sütü ile büyüdü hatta 1,5 yaşına kadar diyebilirim ek gıda ile hiç arası yok şimdi sütten kestim mamaya başladı 21 aylık oldu tabi artık😅
Serra_Annesi Taze1mom Maşallah🥰 bizde hastanedeyken ilk iki gün mama verdik sonrasında şükür anne sütüyle devam ediyoruz 14 günlüğüz daha 🙈
Ferisss Serra_Annesi öyle saçma şeymi olur bir bebeğin en iyi bakıcısı annesidir siz hissediyorsanız doyduğunu doyuyordur aç olsa ortalığı yıkar ağlarken gerekmedikçr vermeyin sütünüz varken ne gerek var ben 6 ay sadece emzirdim şimdi 1 yaşında 10 kilo kız bebeğim var
Asyaveannesi04 Serra_Annesi anne sütü yeterliyse zaten kilo alımında mama vermeyin derim benimki 3aylık çok şükür kilosu da boyu da yerinde neden vereyim ki mama çevrenize değil doktorunuza inanın
Premsesannesi355 Serra_Annesi ilk defa bende bunu duyuyorum ne alaka ya mama . Ben 6 ay su bile vermedim sadece anne sütü ile beslendi hatta pardon 6. Ayda ek gıda dokundu 7 ayda felan başladık ozamana kadar anne sütü ile beslendi kilo alımı gayet iyi ve saglikliysa lütfen çevreye kulak asmayin
Serra_Annesi Premsesannesi355 Maşallah 🧿 şu an şükür kilo alımı iyi gidiyor bakalım inşallah hep böyle gider ☺️
Katun Serra_Annesi benimkide 6 ay sadece emdi şimdi ek gıdayada başladık ama genelde emiyor inşallah 2 yaşa kadar emzirmeyi düşünüyorum. Bu baskıyı banada çok yaptılar ve oğlum 1 aylıkken 2 kilo almasına rağmen doymuyor mama ver cart curt bıkkınlık gelmişti artık
Serra_Annesi Katun Maalesef hepimiz bunun gibi baskılara maruz kalıyoruz insanlar her şeyi çok biliyormuş gibi karışıyor 🙃 inşallah bende uzun süre emzirebilirim
Katun Serra_Annesi bebeğe sütün tek başına yetmeyeceğini söylüyorlar. Mama şirketleriyle anlaşmalarımı var acaba😬🙄neden yetmesin ki yetip yetmediğini bez sayısından kilo alımından anlarsın zaten sakın kulak asma onlara. Doktor uygun görürse mamaya başlatır zaten
Serra_Annesi Katun Anlaştıklarını düşünücem bende artık 🙄😏 maşallah şu an iyi gidiyor kilo alımı yarın doktor randevumuz var bakalım ne kadar almışız 😊