Serra_Annesi bende sadece anne sütü verdim tek sıkıntı dışarı biyere gittiğinde rahat olamıyorsun mama vermiş olsan dışarıda çıksan sıkıntı değil market pazar vb yerler yani hemen agladı mamayı ver ben ve kardeşim aynı zamanda doğum yaptık onun bebeği biraz bogazlı çıktı o mamada ilave verdi onunla dışarı çıktığımızda ben hemen eve geliyordum bebek aglayınca her yerde bebek bakım odası yok meme veremedim ama o hemen hazır mama veriyordu ondan rahat etmek istersen alıştır ama ara ara yedir tadını bilsin yani dışarı çıkınca zorlanmazsın benim ilk bebede böyle oldu ama ikincide öyle yapmayı düşünüyorum Bi yere gidemiyor insan sonra tavsiye ederim