Klp gamzederin68 ilk hamileligimde tutmadim ikincide tuttum bir hafta tuttum iki gun ara verdim doktorum onermedi ama tutucam dersen boyle yap dedi simdi emzirme donemi 5 aylik olduk deniycem sutte azalma olmazsa devam edicem aksam sahurda vitamin falnda aliyorum ebemiz 6 ay boyunca kullan demisti suanda devam ediyorum sizde deneyin baktiniz sut azaldi bebek doymuyor tutmayi birakirsiniz
eylulkus Benimde kzıım 5 ayına girdi girecek 4 gün kaldı ben tutuyorum Allahın izniyle sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Sadece sahurda 1,5 lt su içtim 😂😂 şu an iyiyiz bakalım 1 hafta deneyip ona göre şekillendireceğim