sarmaliklahana gamzederin68 benım bebeğimde 6 ay 18 günlük. Gecen aylarda borçlarımı tuttum azalma olmadı. Ama ben sadece gece emziriyorum gün içinde 2 sefer veriyorum meme. Diğer zamanlar ek gıda ve 2 sefer mama verıyorum zaten iftar oluyor 🤭 gece full emziriyorum o da da etkilemedim zaten geceye kadar zmaan var yiyip içiyordum
birmelekannesiiio gamzederin68 az önce gördüm Kadın doğum doktoruna sormuş bir bayan doktor ben önermiyorum emziren anneye sütünde azalma olur yazmış hamilelerede önermiyor..
Sevgiiiyy gamzederin68 hemen hemen bebeklerimizin aynı ben bebeğime gün içinde 2 kere ek gıda veriyorum üzerine isterse emiyor istemezse uyuyor zaten böyle tutucam Allah nasip ederse
gamzederin68 sarmaliklahana yaa çok teşekkür ederim 🥰 biz daha düzenli ek gıdaya geçmedik ara ara veriyorum
Deletedmom5284 Bol bol su tüketin iftardan sonra, şuan sütünüzün yeterli olduğunu düşünüyorsanız sorun olmaz ama az ise sütünüz önermem gün içinde su içmezsem dolmazdı göğüslerim
sarmaliklahana gamzederin68 ben erken başlattım şükür alejı falanda olmadı 🤭 mesela yarın sabah 9 da uyanır emzşririm 11 gibi kahvaltı yapar uyur oynar 3 de meyve veriyorum 4 de mama verip uyuturum sonra bizimle akşam corba falan içer iftarda 10 da da uyuyor zaten o arada yine eline meyve sebze veriyorum yada ayran yapıyorum VS. Öyle geciştririz normal düzenini bozmam yani. Yatarken de mama verıyorum zaten 😇🥳
gamzederin68 birmelekannesiiio bir kaç gün deneyeceğim geçen yıl da tutamadım maalesef öyle bi durum olursa bırakırım sağolun
gamzederin68 Sevgiiiyy ben daha hiç başlayamadım yumurta falan verdim soğuk aldı heral de aşırı kusuyodu bidaha da cesaret edemedim
48316ELIZAN gamzederin68 Benimde sutum cok az 2 aylik olacak mama arti meme boyle ilerliyoruz olan sutumde gider mi bilmiyorum emzirme sonrasi asiri terliyorum ve su iciyorum surekli tutmayayim dedim bikac kisi mama veriyosun zaten deyince cekindim dogrusu.
Kk41 48316ELIZAN olan sütünüz gitmesin bebeginiz için önemli tutmayabilirsiniz . Tutarsanız o da gidebilir
gamzederin68 48316ELIZAN bir iki gün deneyebilirsin inşallah birşey olmaz azalırsa bırakırsın bende öyle yapacağım🥰
Grlnl gamzederin68 sütte azalma olur mu bilmem ama demir ve vitamin açısından sütün değerleri düşüyormuş 1 yaş altı için..