Şimdi bence dönem dönem incelemek gerekiyor 😁
Yenidoğanken 0-6 ay 👉🏻 gece gündüz kavramını öğrenmesi için gece uyandığında ışık açmayın. Altını değiştirirken Vs karanlıkta halledin. Emin olun uykuya geçişi kolaylaştırır.
👉🏻 kucağa alıştırın 😁 en en en fazla 9 ay kucak ister sonra zaten bağımsızlığını fark edince isteseniz de gelmez. Hele ilk üç ay indirmeyin aranızdaki ilişkiyi güçlendirir.
- 6-12 ay👉🏻 ek gıda heyecanı diyebilirim 😁 bwl yapın arkadaşlar. Ben yarı yarıya yaptım diyebilirim. Onun bile faydasını gördüm. İştahına bağlı olarak ( iştahsızsa anlıyorum çok zor) 8. Aydan sonra her gün mutlaka bir öğünde ek gıda verin. Sevdiği üst üste de olsa verin. Ek gıdaya alışması önemli.
👉🏻 yürüme emekleme Vs için yıpratmayın kendinizi. Ben çok yıprattım. Çok üzüldüm. Gelişim basamaklarını ve zamanını biliyorsunuz zaten. Ama içinize sinmediği zaman bir uzmana götürün beklemeyin. Her şeyin bir zamanı ve annelerin de hisleri var.
12-24 ay👉🏻 keşif zamanı 😁 ben 1 yaşından sonra her gün dışarı çıkardım. Rüzgarlı büyük fırtına yoksa hep çıktık.1 yaşında önce çıkaramadım sokağa çıkma yasakları hastalığın ilk zamanları olduğu için çok korkuyordum. Şimdi olsa kesinlikle çıkardım. Çok soğuk bir yerde yaşıyoruz. Sıkı sıkı (hareket etmesine müsaade edecek şekilde) giydirip çıktık. Hem enerjisini atıyor hem sosyalleşiyor hem de keşfediyor.