Egebayb daha yeni yaşadım aynı olayı iki günde başımıza gelmeyen kalmadı o aşı yüzünden lütfen çok dikkatli ol annesi gerekirse iki gün uyuma çünkü uykunarasinda anlık ateşi çıkabiliyor korkutmak istemem ama dikkatli ol lütfen hastaneden cikalimiz 1 hafta oldu onun yüzünden aşırı ateşlendi 39.5 kdr çıktı demem o ki ateşi olacaktır ama 38 üzeri olursa bir hastaneye gotur birde kusması normal ama az bir şekilde ağız dolusu dan çok kusarda da sorun bebeğim 5 gün hastanede yattı aşı ldan sonra