Biz de geçen ay vurulduk 2.ay aşısını. Aynı şeyleri yaşadık 3 gün devamlı kusma oldu haliyle memeye daha çok yöneldi. Çok korktuğu için kendini güvende hissetmenin tek yolu sensin ☺️ Ateşi yoksa endişelenme 3 gün inlemeler, huysuzluk olabilir. Tek beklentisi ilgi ☺️ bizimkinin kafasında biraz ateş hissettiğim için ateşi 36.5 iken bir çay kaşığı calpol verdim aklında bulunsun. Geçmiş olsun inşallah 🤲🏻